هدیه دوست

خدای من! چقدر پاک و شیرین است طعم محبت تو و من تا به حال نچشیده بودم... دیگر دوری بس است!

هدیه دوست

خدای من! چقدر پاک و شیرین است طعم محبت تو و من تا به حال نچشیده بودم... دیگر دوری بس است!

با خدا بودن


علامه حسن‌زاده آملی: 
رهبر عظیم‌الشأن‌تان را دوست بدارید؛ او دلداری است که دنیا شکارش نکرده گوش تان به دهان رهبر باشد چون ایشان گوششان به دهان حجت بن الحسن(عج) است.  
 

             

        خراب آباد عالم جای ما نیست  

                          زمین جای پرستوی هوا نیست 

                                            بیا چون عاشقان خیزیم زین جای  

                                                                    که جای ما بجز پیش خدا نیست


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد